středa 7. prosince 2011

Čtyřčata a čínské hůlky

O letních prázdninách byla Kročata na táboře lesní školky. Jako celotýdenní téma měli cestování po všech kontinentech za účelem záchrany hradu jedné hradní paní.
Mimo jiné "navštívili" i Čínu a dovezli si odtud čínské jídelní tyčinky. Po příchodu domů se hned pochlubili všem doma a Mariánka prohlásila, že si ty svoje musí hned na špičce obrousit. Na udivené dotazy babičky, proč že to chce dělat, ohlásila, "že je přece potřebuje na šití, jako má maminka, babi!"
Na tuhle příhodu jsem si vzpoměla, když jsem tou svojí čínskou jídelní zbroušenou tyčinkou,  protáčela velmi uzounká ramínka na šatičkách těchhle andělíčků.


Až na tenhle nepohodlný detail střihu jsem si jejich vznik opravdu užívala. Podle plánu měli být všechni stejní a přitom každý jiný, měli být holčičí a bez drátků nebo jiných záludností, aby nemuseli být jen dekorací, ale mohli vklouznout do postýlek k dětem. Křidýlka jsou z heboučkého sametového froté a šatičky z hladké bavlny v zmrzlinových odstínech. Na mazlení jako stvoření.




Všichni čtyři poletí jako dárek až pod vánoční stromečky a doufám že tu  kouzelnou vánoční noc už budou přespávat právě v těch postýlkách u obdarovaných.
Krásné těšení na vánoce Vám všem.
j.

PS: Ještě pro úplnost - střih na tělíčko je zn. Tilda, střih sukýnky s nepohodlně protočitelnými ramínky je ala Cingrlata.

11 komentářů:

Taema řekl(a)...

Jani, ty jsou nádherný!

majdalena řekl(a)...

Jani jsou parádní...je mi úplnou záhadou jak to všechno stíháš...to máte s Krosčatama manufakturu?

Janusa řekl(a)...

Jsou kouzelní!!! A určitě budou v postýlkách dětičky pěkně ochraňovat ;-)

P. řekl(a)...

MŇam!!!! Ježííííš, mě to šití taaaak chybí, blbá zkouška!!!!

Jana Cingr řekl(a)...

Moni, Majdalenko,Jani, Pavli, moc děkuju za pochvalový dopping.
Jinak Majdalenko - no jako neplacenou pracovní sílu (za stravu a byt) jse se pokusila Kročata využít, ale trvalo to dýl, než k tomu sednout v noci... budu to muset nějak vychytat, víc je honit, nebo tak:o)

A Pavli - já bych potřebovala tvoji pevnou vůli a vytrvalst ve studiu... minimálně na angličtinu bych jí ptřebovala alespoň tak 10% toho, co máš ty....

Katroš řekl(a)...

Juj tie sú rozkošnéééé Jani ♥

P. řekl(a)...

Beruško, s mou pevnou vůlí bys to daleko nedotáhla :-))))))

Hele,tak ti mě tak napadlo, viděla jsi vůbec hotovou dinoškovou deku???? Už je to chvilka, co jsem ji dorazila, to byla zkouška vytrvalosti :-)))))

Jana řekl(a)...

Jani, jak ty to děláš...jsou úžasní...nádherní.

Jolana řekl(a)...

Jsou nádherná!!!!

Lenka řekl(a)...

Jak jsem stará, tak bych s nima spala!... :o)

Amelie řekl(a)...

Jsou úúúžasnýýýý.