neděle 18. prosince 2011

4. adventní


Dnešní den byl vyjímečný hlavně pro Mariánku. Hned ráno zahájila den radostným zjištěním, že "mamidneskaužječtvrtá"  tedy jako adventní neděle, a vánoce už jsou skoro tady.
Následovala radost z prvních pár vloček, které se u nás udržely na zemském povrchu a prvních pár koulí, kterými se Kročata zkoulovala na procházce po příchodu z kostela.


A hlavně navečer nastala pro Máju hodina H  - tedy vystoupení jejich malého národopisného souboru Orlík.
Těšila se už mnoho týdnů a dneska se konečně dočkala. Že to bylo krásné, je jasné a bez debat (už jste slyšeli někdy matku, která by o vystoupení svého dítěte řekla něco jiného????), ale stejné hodnocení dávala i objektivnější část publika, takže snad nejsem se svým nadšením mimo mísu. Všem třem "tetám" co děti v Orlíku vedou a vystoupení s nimi nacvičily, patří velká poklona s kloboukem dole.


 A aby to nebylo tak úplně bez zmínky o šití, tak podotýkám, že kroje vznikly pod rukama zainteresovaných maminek a babiček. Jedná se o pracovní kroj nošený na Brněnsku, a časem ještě trička vystřídá jejich horní část. Tak snad někdy příště bude reportáž s už kompletními kroji.

A co vaše 4. adventní?

7 komentářů:

Lenka řekl(a)...

Jéje, kde jsou ta školková a školní vystoupení....To bylo už tak dávno...
Ta fotka s Májou u stolu je :o)))))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jani,
ta tvoje Marianka je tak peknoucka. Tady u nas adventni nedele neexistuji a ja toho moc lituji. Vzdycky si rikam, ze musim neco vyrobit ale zatim na to nedoslo. Rekla jsem si,ze ti taky musim napsat jak opet obdivuji tvoje vyrobky od kabelek po pastelkovniky, vis ze ja jsem na ty ruzovoucke. Vim, ze ti jeste dluzim foto nasi Adelky s kabelkou kocickou, jeste jsem se k tomu nedostala, ale poslu (-: Preji krasne vanocni svatky
Jirina (Francie)

Katerina řekl(a)...

Mila Jano, dnes jsem objevila tvuj inspirativni blog. Je tu hezky, budu se rada vracet. Pa, Katerina

.sovička. řekl(a)...

Jani úplně chápu, já s Ellou absolvovala školkovu besídku a i když její sólo bylo jen rolničkování na jednu koledu, byla jsem neskutečně pyšná, o slze ani nemluvim :)

Jana Cingr řekl(a)...

děkuju, holky moje.
Leni - :o)
Jiřinko, zdravím do Francie a těším se na Adélky fotky. (mail máš :o))
Kateřinko, děkuju a nakouknu i k tobě.
Kačenko, já se cítila už otrle, když jsem si odbyla ty první vystoupeni s Matýskem, ale na měkko jsem byla i teď.

eM řekl(a)...

Jani, díky za krásné čtení a dojemné fotky. Já polykala slzy dojetí na každičkém vystoupení svých dětí i když už byly dospělé! Myslím, že to tak má být.

Amelie řekl(a)...

Nádherné fotky, tak krásně se to četlo...