středa 16. listopadu 2011

Zavinovačky do sbírky

Když na Galerii Marina začala Zuzka s akcí šití zavinovaček pro porodnici Milosrdných bratří v Brně, hned mne to oslovilo. Zrovna v této porodnici se narodila všechna tři Kročata a je jasné, že tak nemohu k této porodnici mít neutrální vztah. Takže vznikly tři zavinovačky - symbolicky každá za jedno z Kročat. I proto jsou dvě klučičí a jedna holčičkovská. A tentokrát hvězdy nahradily korunky.... Moc dobře si pamatuju ten třikrát zopakovaný pocit - držet v náručí to malinkaté, sladké princátko.
Teď už zbývá jen doručit.....
Tak co, nepřidáte se? ještě zbývají 3 dny....;o)

6 komentářů:

P. řekl(a)...

Ty jo, já si snad pořídím třetí mimi!!!! Krásné, Jani!
Taky stále váhám, zda bych jednu nestihla.

cingr řekl(a)...

Pavli, jde to docela rychle. Já je tedy měla rozešité už pár týdnů, ale já jsem šnek a přidávala jsem jen po kousíčkách.... jak není šibeniční termín, tak to pro mne není zřejmě dostatečný bič :o)

Janusa řekl(a)...

Jani, jsou úžasný!!!

Andreya řekl(a)...

Jsou překrásné a nádherně symbolické! Úžasný!

A.

vexa řekl(a)...

jsou krásný!

Renata řekl(a)...

Jani užasné -opět :o)
mě tato akce nějak unikla ...