úterý 1. listopadu 2011

♥srdíčka♥

Kdo jste ode mne v poslední době dostali zásilku, budou Vám tato ♥ povědomá.... :o)
Kdysi jsem si koupila podobná dřevěná - ovšem - tehdy mi dost ulehčila peněžence, takže jsem si je vyrobila sama. A protože vyřezávání ze dřeva není moje silná stránka, koupila jsem si sádru. Na první pohled jsou téměř k nerozeznání - u každého obdarovaného, následuje naprosto pravidelný dotaz "z čeho to je"....

Návod najdete na mých,  webovkách k jejichž návštěvě Vás srdečně zvu.
Původně jsem je dělala jako jarní dekoraci, v průběhu roku z ní je dokonalá dekorace celoroční a na vánočním stromečku jim to rozhodně taky bude slušet.....


                                                                             ♥





5 komentářů:

P. řekl(a)...

Tak tyhle krásné srdíčka mám doma v pracivničce a jsou dokonalá, děláme z nich něco jako řetěz, asi bych si od tebe měla něco koupit, abych měla do závěsu další :-)

morkusovic řekl(a)...

Jani tak ty jsou naprosto dokonalý, náááádhera, mrkla jsem na návod, opravdu jednoduché, ale u mě s tím časem.....
Krásný dušičkový týden Zmorkusovic

Zuzulik řekl(a)...

Ahoja, srdíčka mám od tebe doma už dvě a jsou nádherná dekorace. Jedno mi čmajzla dcerka a zdobí si s ním skříň.

eM řekl(a)...

Tvoje srdíčka jsou nepřekonatelná! Jedno (z Palčic) mám na okně u pracovního stolu (no, u nás i jídelního:-) a druhé visí v "galerii na chodbě"... mám je na očích furt.

Lumpi řekl(a)...

I já jsem pyšnou majitelkou pár srdečních kousků, díky za ně - chodívám je hladit, ty bílé "prdélky"... :-)