pondělí 28. listopadu 2011

Sourozenecká trička

Asi tak 2 roky nazpět dostali Matýsek s Mariánkou tato trička:
a letos mne požádala kamarádka, abych udělala podobná pro její děti, tedy ale v méně infantilní verzi.

Holčičí tričko bylo navržené rychle,

u klučičího šlo do koše 7 variant, než se objevil ten správný návrh, který se líbil mně a prošel i hodnocením odborné komise (složené z Matýska a synovce), která odsouhlasila, že je dostatečně "huuustý"
Jen razantně zavrhli můj nápad ještě pod mimozemšťany přidat nápis: "řekni SÝÝÝÝR".
Obrázek má tedy pravda do serióznosti daleko, ale infantilnost jsem se snažila srazit použitím minima barev. A vzhledem k tomu, že by podobné tričko prý klidně oblékli i někteří mí dospělí spolubydlící, tak snad projde i u nového majitele.


A nejlepší pointa přijde ve tmě - oči a zuby mimozemšťaní trojky jsou z fosforeskujícího materiálu, takže ve tmě pak svítí jen 3 zubatící se pusy a  7 očí.


Takže: ŘEKNĚTE SÝÝÝÝÝÝÝÝÝR!!!!
:o)

22 komentářů:

Barborka řekl(a)...

Si nevyčerpateľná pokladnica nápadov a ja žeriem všetko, čo vymyslíš. Ja by som brala aj ten nápis, škoda, že u komisie to neprešlo ;)

Jana Cingr řekl(a)...

Baruško, děkuju, já zase žeru tebe. Však já ten nápis propašuju na jiné (asi dospělácké) tričko...a možná to bude tričko pro mne, jen musím odzkoušet, jestli nebudou mít ufouni moc vyvalené oči, když ho natáhnu na jisté partie :o))

vexa řekl(a)...

Jani super! a pro fosforeskující věci mám obzvlášť slabost :-)

Katka řekl(a)...

Jani, obě trička jsou skvělý!!! Moc se mi líbí.

Monika řekl(a)...

Mně se líbí moc, já bych je klidně nosila také......:-D

Lenka řekl(a)...

Fakt huuustý!!! :o))))

.sovička. řekl(a)...

Říkám sýýýýýr! A říkám, že nutně potřebuju to mimozemšťaní tričko! Ty jsi opravdu geniální, mám moc ráda to Tvoje tvoření!

Ajka řekl(a)...

úžasný Jani !!

Dadouch řekl(a)...

Jani jsi neskutečná, máš to opět dokonalé a překrásné!!!

Jolana řekl(a)...

Nádherná trička a provedení!!! Opravdu se povedla! :-)

Janusa řekl(a)...

Jani, Ty jsi fakt neskutečná!!! Ještě, že jsem Tě viděla naživo, jinak bych nevěřila...další skvělý nápad a provedení též!!!

Jahůdka řekl(a)...

Jani, tak ty nemají chybu, já bych klidně s těmi příšerkami na prsou taky chodila:-)Jsi skvělá:-)

lila řekl(a)...

Vyvalené oči mám ja a to nie som ufón (dúfam). Brala by som ho z fleku!

Nifredil řekl(a)...

Svítící ufoni nemají chybu. Trička jsou parádní a zas je to jeden extra povedený kousek. .-)
A moc tě zdravím.
T.

Mystera řekl(a)...

Jani, proste la bomba, nositele budou frajeri o:-))) Papa a pekny den....

majdalena řekl(a)...

Vau, to jsou nápady. Jsi fakt šikula a mimochodem včera dorazily srdéčka a jsou boží...ostatně jak jinak

Zuzulik řekl(a)...

Jani, to je nááádhera. Hlavně ty příšerky ala S.R.O. Paráda. Myslím, že svůj účel splní a dětcka budou unešený !!! :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jani. Znám :-) Tě z Galerie. Já opravdu koukám a žasnu nad Tvými nápady. Jestli Ti to nevadí, dala jsem si tvé stránky do oblíbených. Není jednoho dne, aby nenakoukla, jestli jsi zase něco mimořádného nevytvořila... Obdivuji všechno, co jsem u tebe viděla... Přeji tobě i tvé rodině pohodový večer. Ahanka

danku řekl(a)...

To jsou opravdu parádní trička, klobouk dolů...

Jana Cingr řekl(a)...

Hooolky,Danuško,Zuzi,Janičko,Jahůdko, Jolanko,Věruško, Kačenko, Moni, Leni,Liluško,Ajko, Dášenko, jste zlaté :o) děkuju za krásný doping, od Vás.
AHanko, zdravím a ráda tě "vidím":o)
Majdalenko, díky za echo.
Mysterko, Pavli - i tobě pěkný den:o)
Terezko, i tebe ráda "vidím" a zdravím. :o)
Kačenko Sovičková, to já mám rada zase to tvoje :o) a tebe taky.
Krásný den, holky, moje.:o)
j.

Amelie řekl(a)...

Náádhera. Přeju krásný zbytek adventu.

Anonymní řekl(a)...

No ty jsou božííí...obě verze, já až seženu na sebe vhodný obleček(rozuměj tričko, které mi kvůli horním proporcím nekončí v pase), tak si u Tebe udělám radost, a jedny ufony pro Jirku!:-)
Deby