pátek 11. listopadu 2011

Skřítek Okeníček


Kdo jsou skřítci Okeníčci, se dozvíte z pohádek o nich, nebo od naší Mariánky, která si mezi spoustou milých, lidských, kouzelných pohádek na oné webové stránce zamilovala právě ty o Okeníčcích. Dokonce natolik,že mne ukecala k ušití takového skřítka.

Zprvu mne docela mne vyděsilo, jak že ho mám ušít, když Okeníčci jsou průhlední a mají barvu oblohy, která na noc ztmavne a jiné švadlenkovsky nepřátelské frky.... Mariánce to bylo jasný hned od začátku, jakže má vypadat...takže mne naštěstí mohla poučit.
"Maminko, nemůžeš ho dělat průsvitnýho, to by byly vidět ty kuličky, čím to vycpáváš, musí být z látky, ale z modré ! jako je obloha, a taky mu  musíš ušít jedno noční oblečení jako noční obloha. A duhovou čepičku!.... Mami, víš jaký barvy má duha?....."
Z mého výrazu bylo asi dost čitelné, že si nejsem tak úplně jistá (takový ten výraz "já si to vygooglím") , takže mi je raději vyjmenovala a sekla se jen o jednu...(!)... jak jsem si pak vygooglila.;o)
..."a musí mít tu kouzelnou bambulku, jinak by nemohl čarovat "....
No tak tady je i s bambulkou.



A aby to nebyla jenom tak nějaká skřítčí osoba, na kterou se budou časem svádět upatlané okenní tabule, zapojila jsem kulišácky i malou didaktickou pastičku - knoflík na kabátku a tkaničky na červánkových botičkách...uvidíme, jestli tedy Okeníček dokáže dostatečně motivovat Máju k zavazování, nebo bude chodit bos....

Jeho "narození" tedy nebylo nijak jednoduché, stále balancoval na hraně možnosti skončit v koši nebo jako dlouho nedošitý kostlivec ve skříni. V oné kostlivcové skříni nakonec zůstalo jen jeho několik nožiček a hlaviček menších rozměrů, než by se mi líbily a Okeníčkovi slušely.


Ale výsledek byl nakonec dnes velmi kladně hodnocen pánským osazenstvem domácnosti. Na Mariánčin názor si budu muset počkat až do oslavy narozenin, ale cítím se poměrně sebejistě :o)
 Skřítkům i vám všem krásný víkend!

♥jana

29 komentářů:

verunka06 řekl(a)...

Jani, je nádherný. Úplně senzační. Já bych taky chtěla skřítka :o))

Janusa řekl(a)...

Jani, tak ten se Ti tedy povedl!!! Dochází mi slova ;-)

Monika řekl(a)...

Holka, já se z Tebe picnu. Je to naprostá nádhera, je úžasný, sladký, kouzelný....nechápu, jak může někdo něco tak krásného udělat......jsi borec....:-D

Marvael řekl(a)...

Jani, skřítek je famózní...

ala řekl(a)...

Jani ty jsi vážně šikulka, je nádherný!!!

Sofies Haus řekl(a)...

These dolls are soooo cute!!!I really love the shoes with the polka dots, hughs ANja

P. řekl(a)...

Janičko, sedím na prdeli a čumím!!!!!!!! Krása, krása!!! Jsi jednička a dcerunka má bezva mámu!!!

Jana řekl(a)...

úžasnej, jak to děláš? Taky chci maminku, která by mi takhle nádherně šila...:-)

zuska7 řekl(a)...

Jani, je kúzelný, taký správne škriatkovský. Mariánka sa už od neho nepohne :-)

Mystera řekl(a)...

Ahoja sikulko, Tvuj Fanous mosi i sem, no je fantasticky a prave mu produkuju fanfaru...papa ♥♥♥

cingr řekl(a)...

jste skvělé holky, moc moc děkuju!
Thanks.

andule řekl(a)...

To je taková nááádhera!!!!Nemám slov.:-)

Lenka řekl(a)...

Myslím, že jsi to Jani natřela všem Tildám!! :o))) Je opravdu nádherný...

danku řekl(a)...

Musím ho pochválit ještě jednou, prostě mi to nedá... a souhlasím s Lenkou, kam se na Tvého skřítka hrabou Tildičky!!

Dadouch řekl(a)...

Jani já nemám slov .... je nádherný a dokonalý, krásně jsi si s ním pohrála a malá bude šťastná jak bleška ....

Michaela řekl(a)...

Teda Jani, me to porad jaksi rozum nebere a nebere a nebere ... Pohadky uz budu vecer stahovat. Dekuji. A Okenicek je nadherne kouzelne pohadkovy a Mariance fakt desne zavidim :o) Tvoje deti maji pohadkovou maminu.
Krasny vikend Misa z Francie a dekuji za inspiraci a tak...

vexa řekl(a)...

Je vážně kouzelný a ten kabátek, čepička, prostě nádhera!

Barborka řekl(a)...

On má taký milý výraz, že keby ani tie okná neumyl, tak sa na neho nemože človek hnevať :))) Ja byť Mariánkou, tak už ho nedám z ruky!

Romika řekl(a)...

je skutočne nádherný a Mariánka bude výskat radostí ;o)

cingr řekl(a)...

Jsem asi ujetá, když v sobotu Mariánka nebyla doma, tak skřítka nebylo potřeba schovávat, vystavila jsem si ho v pracovně a co chvíli se na něj mrkla....stále celá unesená... říkám si že po tolika času, co jsem trávila jeho zrozením, je tak tak trochu taky moje dítě....:o)
Moc děkuju za krásné komentáře, jsem ráda že se líbí i vám.

Janusa řekl(a)...

Jani, nejsi ujetá...také bych to tak dělala a když nejsem tak šikovná, tak aspoň chodím koukat k Tobě na fotečky ;-)

Gizela řekl(a)...

Nádherný skřítek, k tomu není víc co dodat.

Katka řekl(a)...

Jani, je překrásný!!!!! Až Ti závidím, jaká jsi šikovná a já takový dřevo... ;-)) Je fakt nádherný!!!!
K.

Dadouch řekl(a)...

Já se Ti Jani nedivím, dělám to samé :))))) Právě jsem dodělala panenku, na kterou jsem neuvěřitelně hrdá, také mě pořádně potrápila, ale přesně jak píšeš, je to vypiplané miminko a kochám se a kochám. Skřítek je nádherný a už jsem tu na něm byla několikrát ;)

Korfela řekl(a)...

teda ten je tak nádherný! .... stále se sem na něj vracím koukat

jesterka3103 řekl(a)...

je nádherný, nemám slov a nejak nechapu porad jak tohle tvorit...Asi to bude o vrstvach a veeelikanske preciznosti, trpelivosti a fantazii...

eM řekl(a)...

Je fakt parádní, chodím se pořád kochat a myslím, že by mohl kamarádit s vílou od Dadouchů.. Brzo-li mu přibude kamarádka?

cingr řekl(a)...

Moni, to nevím... trpělivost u mne? :o)) spíš to připisuju polibku můzy.
Marti, jako nevěsta jo??? :o) No jedna přiznám se v hlavě je a už ji v duchu oblíkám a šiju... ale nechám ještě uzrát a zatím dojedu resty. Pak se honem poběžím pochlubit.

Zuzulik řekl(a)...

Jani, ty máš doma taky Máju :o) a kdy bude mít ty narozky, teď někdy, už se těším, až nám popíšeš tu radost. Je totiž nepřekonatelně nádherně kouzelnýýýý ♥ :o)))