neděle 13. listopadu 2011

do burzy na Marinu

 Vánoční ozdoby ode mne do dnešní mariňácké burzy vlastně nejspou jen výhradně vánoční. Když je necháte na kličce okna nebo kdekoli jinde viset do velikonoc a pak do dušiček, nebude to žádný trapas, jako moje zapomenutá velikonoční vajíčka v květináči v době před adventem :o)

Ale vánoční atmosféru miluju, a veškeré ozdoby, dárečky a tretky okolo také, takže moje vánočně nevánoční ozdoby jsou zabalené ve vánočním cingrlatovském balení, které zase (jak jinak) můžete zrecyklovat a použít jako dárkové balení na jiný dáreček, nebo na celoroční uchovávání čehokoli.

 Celkem mám přichystáno 12 měkoučkých pytlíčků s hvězdou a každý z nich má v bříšku po 5 srdíčkách s provázkem na zavěšení.


Těším se na marinky při galerijní burze a hlavně, na to co za skvost dnes ulovím do vánočního bytu.

3 komentáře:

vexa řekl(a)...

juj, tak to budu číhat :-)

Monika řekl(a)...

Jémine, ty to máš tak krásné a ještě tak hezky zabalené.....:-D

Korfela řekl(a)...

no mám radost, že jsem měla to štěstí ;-)