středa 16. listopadu 2011

Dětské peněženky

Trošku očesaný střih na peněženku podle Bellet (z časopisu Marina). Tohle dětské veselé pojetí se mi šilo daleko lépe než dospělácké..... že by to bylo možností použít oblíbené kolotočářské kombinace barev? :o)




Více fotek u mne v obchůdku a na Fleru.

14 komentářů:

ewca řekl(a)...

Překrásné! Jani, ty snad ani nespíš? Tolik věcí co ušiješ a já stále nestíhám. :)

danku řekl(a)...

Krásné jsou... a to všechny :)

Katka řekl(a)...

Jani, jsou super :-))
K.

Andreya řekl(a)...

Nádhera!

Ajka řekl(a)...

Jani ty jsou překrásné !!

cingr řekl(a)...

Holky moc děkuju!
Evi, no je pravda, že poslední dobou délka spaní není podle mých představ, ale vynahradím si to po novém roce :o))

vexa řekl(a)...

parádní kousky! tyhle tvoje kombinace jsou k sežrání :-)

Monika řekl(a)...

To je taková krása...z těch nádherných barev mi jde hlava kolem....jsou překrásné....:-D

andule řekl(a)...

Ty jsou krásné.Hledavé.

DádaN řekl(a)...

jsou krásný,přesně pro děti

P. řekl(a)...

Jani, parádní!!! A že dětské :-) ..já bych si vybrala hned taky ;-). A odpočívej, holka, nebo tělíčko začne řvát ;-).

MyWay řekl(a)...

Sú úžasné!

jesterka3103 řekl(a)...

jeeeeeeeeeeeeeeeee, úžasné :o)

Anonymní řekl(a)...

katuška: já chci taky takovou
:D :D :D :D :D :D :D :D :D