úterý 1. listopadu 2011

buclíčci

Radost, kterou jsem v posledních týdnech dostala poštou, často od holek které mne nikdy neviděly naživo (možná proto? :o)), dojetí z krásných slov a velmi emotivních projevů kamarádství a přízně, mi vedly ruku při skládání malinkých kousků látek do buclatých peřinek - jehelníčků.
Zašila jsem do nich svoji radost a dojetí a pokusila se je poslat znásobené zpět.
Mrak načele mi způsobila pošta, když některé z nich ztratila, ale naštěstí ne všechny. A navíc ten dobrý pocit byl takových rozměrů,že jej ani zlomyslnost poštovního skřeta Ztopílka nedokázala přebýt :o)
A ty co se ztratily vystavuju na světlo světa alespoň tady.


Krásný den Vám všem ♥

12 komentářů:

BOHDA řekl(a)...

MOC HEZKÝ BLOG.
ZASE DOJDU NA NÁVŠTĚVU.
BOHDA

cingr řekl(a)...

Děkuju! :o)

P. řekl(a)...

Ahoj Janičko, tak jsem si Tě našla :-), krásný den, papa P.

Marvael řekl(a)...

Ahoj Jani, je velkou ctí, že jeden polštářeček u nás bydlí :-) Budu se těšit na další skvosty z tvé dílničky. ZdravíM.

Feu-Follet řekl(a)...

Buclánkové jsou fakt skvělí !!!!

cingr řekl(a)...

Holky, děkuju! jak ráda tu vidím tolik známých tváří ....:o)

Barborka řekl(a)...

Aj ja jeden hviezdny mááám a vždy, keď sa na neho pozriem, tak si na Teba pomyslím ;)

Dituš řekl(a)...

Jani , že jsme našla tvůj blog tak to jsem fakt ráda :-)) dnes večer jsme se dala do pátrání a hledám Marinky co mi jejich blogy budou chybět.. jo apolštářečky jsou úžasný.. Dita

Petra řekl(a)...

Jsem hrdou majitelkou taky takového krásného buclatého štěstí..... :-)DĚKUJU ♥, Jani

Vivi řekl(a)...

Poštovní skřeti jsou všude, chtělo by to je naházet do jednoho pytle a zavázat tak, aby už se z něj nedostali ;-). Hlavní je, že tyhle nádherné poklady se k vám nakonec dostaly! Moc milé a půvabné!
Vivi

Calenndula řekl(a)...

jsou parádní. a jsem ráda, že jsem Tvůj blog, Janinko, dnes objevila. už se mě nezbavíš, pravidelná lustrační kontrola Tě nemine! protože všechno, co děláš, je tak krásný...

seidenfein řekl(a)...

Wonderful !

So many fine handworks ! I like it !

Best regards !
Eva