neděle 30. října 2011

Moje zimní


Těm, kdo mne znají je na první pohled jasné, že je pro mne :o) Původně to vypadalo na další už na věky nedošitý model na dně skříně. Vnitřek byl hotový už dlouho, vnějšek byl původně z jiné látky, nevyztužený a  se spoustou rušivých kapes. Po téměř roce jsem překonala odpor, kabelku vzala na milost, vnějšek celý předělala a ušila ji z oblíbené látky z kolekce Ta Dot. Že jí sluší??:o)

Kvůli vyniknutí tvaru a hlavně horního obloučku jsem vyztužila vnitřek i vnějšek (!), ušila a vsadila vnějšek do vnitřku. Zip je přišívaný na oba díly současně a začištěný zakládaným proužkem.




Podle fotek je to drobek, který ve skutečnosti klame tělem - dokáže pojmout i menší nákup nebo třeba nálož knížek z knihovny.

3 komentáře:

P. řekl(a)...

je dokonalá!!!!Líbí se mi právě tvar a jednoduchost. Poslední dva měsíce mi stále leží v hlavě nějaká podzimní pro mě, tak uvidím, zda nakonec nějakou ušiju, nebo ne :-)

Larafara řekl(a)...

Je parádní, řešení zipu se mi moc líbí a také tu mám látku pro svou kabelku a pořád se k ní ne a ne dostat :-)

eM řekl(a)...

Chybí mi fotka "v akci", společná s tou vyladěnou halenkou! Moc ti to slušelo...